donderdag 3 oktober 2013

Rehwinkel bevestigt vertrek naar Barcelona

GRONINGEN - Burgemeester Peter Rehwinkel bevestigt zijn vertrek naar Barcelona. Hij deed dat zojuist in een mail aan de gemeenteraad. Per 1 november legt hij zijn taken. De organisatie waarvoor hij gaat werken opereert wereldwijd, zegt hij in de mail.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520473.ece/Rehwinkel-bevestigt-vertrek-naar-Barcelona