In de Groningse gemeente Loppersum is woensdagavond een kleine aardbeving geweest. De beving deed zich vlak voor half 11 voor in het dorpje Wirdum en werd vooral gevoeld in het naastgelegen dorp Garrelsweer. Dat heeft het KNMI donderdag gemeld.
via http://goo.gl/yj5nxJ