donderdag 17 oktober 2013

Rehwinkel: Baan op termijn betaald

GRONINGEN - Burgemeester Rehwinkel zal op termijn betaald worden voor zijn nieuwe werk bij de UCLG. Dat zegt hij in De Telegraaf.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10566573.ece/Rehwinkel%3A-Baan-op-termijn-betaald