zaterdag 19 oktober 2013

Nieuw bestuur voor dierenclub

GRONINGEN - De afdeling Groningen van de Dierenbescherming heeft een nieuw bestuur. De ledenvergadering heeft zaterdag ingestemd met de voordracht van Micha Boon, voormalig afdelingsvoorzitter van GroenLinks in Groningen en Paula Grit, raadsgriffier van de gemeente Menterwolde.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10575283.ece/Nieuw-bestuur-voor-dierenclub