GRONINGEN - De afdeling Groningen van de Dierenbescherming heeft een nieuw bestuur. De ledenvergadering heeft zaterdag ingestemd met de voordracht van Micha Boon, voormalig afdelingsvoorzitter van GroenLinks in Groningen en Paula Grit, raadsgriffier van de gemeente Menterwolde.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10575283.ece/Nieuw-bestuur-voor-dierenclub
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10575283.ece/Nieuw-bestuur-voor-dierenclub