GRONINGEN - Zoals iedereen in het Groninger stadhuis heeft het snelle vertrek van Peter Rehwinkel ook de gemeenteraad totaal verrast. De gemeenteraad is feitelijk de baas van Rehwinkel, de gemeenteraad benoemde hem in 2009 ook, maar moest vanmorgen in De Telegraaf lezen dat hij naar Barcelona vertrekt. Pas enkele uren later stuurde de burgemeester een mail waarin hij zijn vertrek per 1 november bevestigt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520803.ece/'Dit-is-een-beetje-typisch-Peter-Rehwinkel'-%28update%29
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520803.ece/'Dit-is-een-beetje-typisch-Peter-Rehwinkel'-%28update%29