WINSCHOTEN - Willem Friedrich interviewde in de jaren 70 en 80 vele mensen uit het Oldambt. Die verhalen werden gepubliceerd in het toenmalige weekblad Huis aan Huis. Friedrich, inwoner van Winschoten, heeft die verhalen gebruikt voor zijn boek Het Oldambt vertelt. Hij toont zo zijn liefde voor dat gebied maar het boek is vooral een eerbetoon aan zijn twee jaar geleden overleden echtgenote.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10583223.ece/Een-boek-over-het-Oldambt%2C-een-eerbetoon-aan-zijn-vrouw
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10583223.ece/Een-boek-over-het-Oldambt%2C-een-eerbetoon-aan-zijn-vrouw