dinsdag 22 oktober 2013

De Morphman van start in Noordpolderzijl

NOORDPOLDERZIJL/GRONINGEN - "De benen voelen goed. Het geheim van vandaag was snoep en eierkoek." Oliver Hicks, alias de roze Morphman, is dinsdag vol goede moed bij café 't Zielhoes in Noordpolderzijl begonnen aan zijn 420 kilometer lange run door Nederland om geld in te zamelen voor Pink Ribbon, de stichting die aandacht vraagt voor borstkanker. Zijn vrienden Victor Straatman en Graham Dawson vergezelden hem rennend en fietsend. "Ik hoop dat meer mensen de komende dagen een stuk met me mee willen lopen." Morgen om negen uur vertrekt hij vanaf de Grote Markt in Groningen om 's avonds te arriveren op de Brink in Dwingeloo. In tien dagen tijd wil Hicks naar het Drielandenpunt in Zuid-Limburg rennen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10583333.ece/De-Morphman-van-start-in-Noordpolderzijl