TER APEL - Zwaar onder invloed van drank hebben twee mannen uit Ter Apel (22 en 26) jaar een bewoner van het azc mishandeld. De politie werd iets na tien uur vrijdagavond door bewoners van de Westerstraat gebeld dat een 'buitenlandse man' door twee mannen werd geslagen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10529483.ece/Duo-mishandelt-bewoner-azc
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10529483.ece/Duo-mishandelt-bewoner-azc