GRONINGEN - Twee jonge pubers hebben zaterdagavond onbedoeld een politiemacht op de been gebracht. Het tweetal, 13 en 14 jaar, liep in camouflagepakken en met geweren in de hand door de wijk. De eerste agenten die het stel zagen lopen alarmeerden collega's. Na arrestatie bleken de jongens met nepwapens soldaatje te spelen. De wapens zijn in beslag genomen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10529503.ece/Commotie-om-jonge-soldaatjes
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10529503.ece/Commotie-om-jonge-soldaatjes