WIRDUM - Voor de derde keer binnen een maand heeft zich in Groningen een aardschok voorgedaan van 1,9 of hoger op de schaal Richter. In Wirdum was er gisteravond een beving van 1,9. Het KMNI registreerde zaterdag bij Eppenhuizen ook een schok van 1,9. De zwaarste beving was op 4 september bij Zeerijp, met een kracht van 2,8.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520723.ece/Derde-beving-van-1%2C9-of-meer-in-een-maand
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10520723.ece/Derde-beving-van-1%2C9-of-meer-in-een-maand