vrijdag 13 september 2013

Slagter zevende in GP Québec

QUÉBEC - De Groningse wielrenner Tom-Jelte Slagter is vrijdag als zevende geëindigd in de Grand Prix de Québec. Robert Gesink, teamgenoot van Slagter, won de Canadese wielerkoers.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article10459133.ece/Slagter-zevende-in-GP-Qu%C3%A9bec