zaterdag 14 september 2013

Brand huis Groningen

Twee mensen hebben vrijdagavond rook ingeademd bij een brand in een woning in Groningen. De brandweer rukte uit naar het huis aan het Koekoekplein waar de bewoners uit de woning zijn gehaald.













via http://goo.gl/SeD6Qn