GRONINGEN - Afgelopen donderdag verscheen er op de Facebookpagina van de Hanzehogeschool een bericht van Nu.nl met als strekking dat de hele school dinsdag dicht zou zijn. Leerlingen zouden op die manier de kans hebben om lekker de hele dag 'Grand Theft Auto V' (GTA 5) te spelen, het bijzondere populaire computerspel dat afgelopen middernacht werd gereleased. Volgens het niet erg professioneel in elkaar gesleutelde bericht hadden scholieren dat door middel van een petitie voor mekaar gekregen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10465923.ece/Hanzestudenten-toch-niet-vrij-vanwege-game
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10465923.ece/Hanzestudenten-toch-niet-vrij-vanwege-game