GRONINGEN - Het doek valt voor homodiscotheek De Golden Arm. Eigenaar Marius Bloemhard heeft het pakhuis aan de Hardewikerstraat verkocht. De roemruchte disco sluit op 1 januari de deur. En daarmee komt een eind aan bijna twintig jaar geschiedenis. De Golden Arm, ooit 'De iT van het Noorden' genoemd, was jarenlang een gewilde en de meest bekende ontmoetingsplaats van stappende homo's lesbo's en travo's in Groningen en ver daar buiten.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10466093.ece/Golden-Arm-gaat-dicht
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10466093.ece/Golden-Arm-gaat-dicht