zaterdag 14 september 2013

Deur 'staat open' voor Tuin in de Stad

GRONINGEN - "De deur stond dicht, die hebben we opengewrikt en dat is gelukt", dat zegt Frans Kerver van Tuin in de Stad over mogelijke succesvolle gesprekken over de toekomst van het project.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10460493.ece/Deur-'staat-open'-voor-Tuin-in-de-Stad