GRONINGEN - "De deur stond dicht, die hebben we opengewrikt en dat is gelukt", dat zegt Frans Kerver van Tuin in de Stad over mogelijke succesvolle gesprekken over de toekomst van het project.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10460493.ece/Deur-'staat-open'-voor-Tuin-in-de-Stad
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10460493.ece/Deur-'staat-open'-voor-Tuin-in-de-Stad