WINSCHOTEN - Met het bevestigen van een grote strik aan het stadhuis van de gemeente Oldambt in Winschoten wilde Engel Modderman en enkele andere leden van de VCP zaterdag protesteren tegen de herindeling. Volgens Modderman is de herindeling van de gemeente een slechte zaak. "Het kost klauwen met geld. En de burgers komen op steeds grotere afstand van het bestuur. Die grootschaligheid is volkomen onnodig. Maar als het wel doorgaat, wordt dit gemeentehuis ook overbodig. Vandaar die strik."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10460563.ece/Actie-tegen-herindeling-Oldambt
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10460563.ece/Actie-tegen-herindeling-Oldambt