woensdag 14 augustus 2013

Straatverlichting Stad uit in donker, aan bij daglicht

GRONINGEN - In grote delen van de stad Groningen brandt de straatverlichting woensdagmorgen (bij daglicht) wel maar in de voorafgaande nacht in donker niet. Een woordvoerder van de gemeente kon nog niet zeggen wat er aan de hand. Mogelijk is de schakelklok van slag. Volgens Enexis is er geen sprake geweest van een stroomstoring.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10365983.ece/Straatverlichting-Stad-uit-in-donker%2C-aan-bij-daglicht