Winschoten Partij voor het Noorden (PvhN) in de gemeente Oldambt wil dat wethouder Ricky van den Aker (CDA) maatregelen neemt om de in hun ogen onveilige verkeerssituatie voor fietsers op de Bovenburen richting Kloostergang ongedaan te maken.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10365893.ece/Aandacht-voor-de-fietser-op-de-Bovenburen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10365893.ece/Aandacht-voor-de-fietser-op-de-Bovenburen