woensdag 14 augustus 2013

Aandacht voor de fietser op de Bovenburen

Winschoten Partij voor het Noorden (PvhN) in de gemeente Oldambt wil dat wethouder Ricky van den Aker (CDA) maatregelen neemt om de in hun ogen onveilige verkeerssituatie voor fietsers op de Bovenburen richting Kloostergang ongedaan te maken.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10365893.ece/Aandacht-voor-de-fietser-op-de-Bovenburen