zondag 18 augustus 2013

25.000{+e}{+ }bezoeker voor Bunkermuseum Schiermonnikoog

SCHIERMONNIKOOG - Het Bunkermuseum Schlei op Schiermonnikoog verwelkomde zondag de 25000{+e} bezoeker. Wibe van der Pol met zijn gezin waren de gelukkigen. Zij kregen naast bloemen, ook het boek De oorlog in beeld en een jaar lang gratis entree.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10378693.ece/25.000%7B%2Be%7D%7B%2B-%7Dbezoeker-voor-Bunkermuseum-Schiermonnikoog