zondag 18 augustus 2013

25 ton graan verloren door brand in Farmsum

FARMSUM - 25 ton graan in een graandrogerij in Farmsum moet door de brand als verloren worden beschouwd. De brandweer is sinds zaterdagochtend bezig met het blussen van de brand in de loods aan de Loodweg.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10378113.ece/25-ton-graan-verloren-door-brand-in-Farmsum-