GRONINGEN - In Groningen is de oostelijke ringweg tussen Kardinge en Beijum Noord dit weekend afgesloten in verband met de bouw van een nieuw viaduct. Dat maakt de kruising De Hunze en Beijum Zuid ongelijkvloers. Het nieuwe viaduct, waar straks ook fietsers overheen gaan (Heerdenpad), ligt een eindje verderop al klaar naast de ringweg. Het wordt zondagmorgen vanaf 8 uur in één keer op zijn plek gereden. Vanwege de voorbereidingen ging de weg gisteravond al dicht.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10253793.ece/Ring-Groningen-bij-Beijum-dicht-voor-nieuw-viaduct
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10253793.ece/Ring-Groningen-bij-Beijum-dicht-voor-nieuw-viaduct