zaterdag 6 juli 2013

Onkruid tiert welig in Groninger woonschepenhaven

GRONINGEN - Met het mooie weer in aantocht balen bewoners van de Woonschepenhaven in Groningen nog meer dan anders van het onkruid dat op sommige plekken welig tiert in de haven. Ze kunnen bijvoorbeeld niet meer terecht op de dijk, waar bankjes staan om lekker van het water en langsvarende bootjes te genieten. Dit bankje is echter totaal overwoekerd.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10253853.ece/Onkruid-tiert-welig-in-Groninger-woonschepenhaven