zondag 7 juli 2013

Brand in flat Grote Beerstraat

Een appartement op de vierde verdieping van een flatgebouw aan de Grote Beerstraat in Paddepoel is zaterdagavond behoorlijk beschadigd geraakt bij een brand. De brand ontstond rond half twaalf. De Groninger brandweer rukte uit met een bluswagen en een hoogwerker. In de woonkamer stond een bankstel in brand. De bewoners waren op dat moment al in veiligheid. Dankzij een snelle actie, wist de brandweer het vuur snel te bedwingen. De brandweer kon niet voorkomen dat de woning veel rook- en roetschade opliep. Er raakte niemand gewond.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10255963.ece/Brand-in-flat-Grote-Beerstraat