zondag 7 juli 2013

Beijum loopt uit voor plaatsing viaduct

GRONINGEN - In Groningen wordt dit weekend hard gewerkt aan de oostelijke ringweg. Die is tussen Kardinge en Beijum Noord afgesloten in verband met de bouw van een nieuw viaduct dat de kruising bij Beijum Zuid ongelijkvloers maakt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10253793.ece/Beijum-loopt-uit-voor-plaatsing-viaduct