dinsdag 7 mei 2013

Twee personen vermist in Oost-Groningen

WINSCHOTEN - De politie zoekt in Oost-Groningen momenteel naar twee vermiste personen. Tabita Ahouze (15 jaar) uit Stadskanaal is sinds vrijdag 2 mei verdwenen. Sinds zondagochtend 7.30 uur wordt de 31-jarige Olusola Paul Owagoke uit Winschoten vermist.



via http://goo.gl/XjqWv