GRONINGEN - NS vervoert tussen Groningen en Zwolle tussen 5 en 10 procent meer reizigers dan vorig jaar. Dat is een eerste schatting van Ineke van Gent, het voormalige Tweede Kamerlid (GroenLinks) die sinds een paar maanden regiodirecteur bij de spoorwegen is.
via http://goo.gl/wgjnV
via http://goo.gl/wgjnV