zondag 5 mei 2013

Steeds minder stad-Groningers vragen kwijtschelding belastingen

GRONINGEN - De economische recessie duurt voort en ook in de stad Groningen zitten steeds meer mensen zonder werk. Logisch zou zijn dat Stadjers meer dan ooit een beroep doen op de mogelijkheden om kwijtschelding te krijgen van gemeentelijke en waterschapsbelastingen.



via http://goo.gl/35nCO