GRONINGEN - De complete organisatie van zorg en welzijn in de stad Groningen moet over de kop. Dat vindt de raadsfractie van de SP. De radicale koerswijziging is nodig om de gevolgen van de kabinetsplannen te verzachten en de versnippering tegen te gaan. 'Met pappen en nathouden leveren we onze sociale stad uit aan een koude sanering', schrijft de fractie.
via http://goo.gl/KxmVC
via http://goo.gl/KxmVC