Groningen
zaterdag 18 mei 2013
Solarpark in ruil voor windmolens bij Wagenborgen
WAGENBORGEN - Siep Bos uit Wagenborgen wil een compensatiefonds met miljoenen euro's, als de provincie Groningen vasthoudt aan een windmolenpark aan de zuidzijde van het Chemiepark in Delfzijl.
via
http://goo.gl/BCQk3
Nieuwere post
Oudere post
Homepage