WINSCHOTEN - Leerlingen van de groepen 7 en 8 van basisscholen De Leilinde en Maranatha in Winschoten hielden gisterochtend een schoonmaakactie in het Sterrebos in hun woonplaats. Al na een kwartier hadden ze hun vuilniszakken halfvol. Papier, plastic en heel veel bierblikjes pakten ze op met de knijptang onder aan een lange stok.
via http://goo.gl/T0sPU
via http://goo.gl/T0sPU