GRONINGEN - Een flink deel van de Groninger gemeenteraad is slecht te spreken over de gang van zaken rond het project Tuin in de stad aan de Friesestraatweg. B en W besloten dinsdag nader onderzoek te doen naar bouwplannen van VDM wonen op het terrein. Tuin in de stad zou over een jaar op een andere plek moeten zitten (zie daarvoor elders op deze site).
via http://goo.gl/YpC3A
via http://goo.gl/YpC3A