WINSCHOTEN - In het dierenasiel in Winschoten zouden al jaren onterecht gezonde honden en katten zijn afgemaakt. Dat beweert oud-medewerkster Evelien van Zanden. Volgens haar gaat het om tientallen dieren, waaronder puppy's en kittens.
via http://goo.gl/eBa7E
via http://goo.gl/eBa7E