maandag 6 mei 2013

'Asieldieren onterecht afgemaakt'

WINSCHOTEN - In het dierenasiel in Winschoten zouden al jaren onterecht gezonde honden en katten zijn afgemaakt. Dat beweert oud-medewerkster Evelien van Zanden. Volgens haar gaat het om tientallen dieren, waaronder puppy's en kittens.



via http://goo.gl/eBa7E