GRONINGEN - Theo Buissink van had er zo'n zin in, het koninklijk paar Willem-Alexander en Maxima op 28 mei te ontvangen in coffeeshop De Vliegende Hollander. Dan brengen de koning en koningin een kennismakingsbezoek aan de Stad.
via http://goo.gl/TCeyQ
via http://goo.gl/TCeyQ