HOOGEZAND - Bewoners aan de Hoofdstraat en het Heveapad in Hoogezand zijn zich rotgeschrokken door een brief waarin staat dat hun huizen geveild worden. Het gaat om zowel huur- als koopwoningen. De eigenaar van de woningen, FOB Invest, is failliet. Reden voor paniek? Juist niet, zegt notaris Rogier van Heeswijk van Van Heeswijk notarissen die de verkoop voorbereidt.
via http://goo.gl/PrJCG
via http://goo.gl/PrJCG