GRONINGEN - De provincie Groningen geeft de gemeenten Grootegast, Leek, Marum en Zuidhorn elk 20.000 euro voor projecten voor energiebesparing. De subsidie moet ervoor zorgen dat komende drie jaar jaarlijks 159 particuliere woningen energiezuiniger worden. De vier gemeenten werken nauw samen bij het project, waar ook het bedrijfsleven bij is betrokken.
via http://goo.gl/zthsA
via http://goo.gl/zthsA