dinsdag 7 mei 2013

'Nazi-stickers groot misverstand'

WINSCHOTEN - De nationaalsocialistische Divisie Noordland zegt dat de ophef over de stickeractie in Winschoten op een misverstand berust. Op 4 mei werden stickers met nazistische teksten gesignaleerd en op last van burgemeester Smit verwijderd.



via http://goo.gl/OjfXV