WINSCHOTEN - De nationaalsocialistische Divisie Noordland zegt dat de stickeractie in Winschoten op een groot misverstand berust. Zaterdag 4 mei werden stickers met nazistische getinte teksten vooral op lantaarnpalen gesignaleerd en op last van burgemeester Pieter Smit van Oldambt verwijderd.
via http://goo.gl/M28du
via http://goo.gl/M28du