dinsdag 7 mei 2013

De hele winter geen wedstrijd in manege Ter Apel

TER APEL - De komende winter is er geen enkele dressuurwedstrijd in de manege in Ter Apel. De inrijhal is namelijk afgekeurd en dus hebben wedstrijdruiters geen mogelijkheid zich op te warmen. Daarom werden begin dit jaar al vier wedstrijden afgelast. "En daarom hebben we voor de komende winter geen wedstrijd bij de overkoepelende hippische bond aangevraagd", zegt woordvoerder Cees Plat (links op de foto).



via http://goo.gl/gDRBF