Groningen
woensdag 22 mei 2013
Buizenstelsel gaat langs N33
GRONINGEN - Het ondergrondse buisleidingennetwerk door Noord-Groningen kan worden aangelegd langs de N33. Dat heeft het college van Gedeputeerde Staten besloten.
via
http://goo.gl/OLS09
Nieuwere post
Oudere post
Homepage