donderdag 4 april 2013

Willem-Alexander bezoekt jongeren Stadskanaal

STADSKANAAL - Kroonprins Willem-Alexander heeft donderdagochtend een werkbezoek gebracht aan jongerencentrum De Kwinne in Stadskanaal. Hij wilde weten hoe het gaat met Jimmy's, een informatiepunt waar jongeren terecht kunnen met vragen over alles wat hen bezighoudt.



via http://goo.gl/hJch5