STADSKANAAL - Kroonprins Willem-Alexander heeft donderdagochtend een werkbezoek gebracht aan jongerencentrum De Kwinne in Stadskanaal. Hij wilde weten hoe het gaat met Jimmy's, een informatiepunt waar jongeren terecht kunnen met vragen over alles wat hen bezighoudt.
via http://goo.gl/hJch5
via http://goo.gl/hJch5