dinsdag 16 april 2013

Wedeka niet blij met zoveelste uitstel

STADSKANAAL - De bestuurders van het werkvoorzieningschap Wedeka zijn er niet blij mee dat de invoering van de Participatiewet opnieuw is uitgesteld. "Dat leidt tot onrust en onzekerheid op de werkvloer, de mensen willen eindelijk wel eens weten waar ze aan toe zijn", zegt voorzitter Jan-Willem van de Kolk (foto).



via http://goo.gl/L2k4q