GRONINGEN - Zestig medewerkers en studenten van de Hanzehogeschool, onder wie collegevoorzitter Henk Pijlman, gaan op 16 mei abseilen van de veertig meter hoge Van OlstToren. De afdaling maakt deel uit van de lustrumactiviteiten rond het 215-jarig jubileum van de hogeschool.
via http://goo.gl/gKVAL
via http://goo.gl/gKVAL