Groningen
woensdag 6 maart 2013
Minder auto's in Groningen
GRONINGEN - De provincie Groningen haalt dit jaar een half miljoen euro minder aan opcenten binnen dan vorig jaar. Dat komt doordat het wagenpark in Groningen krimpt.
via
http://goo.gl/0VReG
‹
›
Homepage
Internetversie tonen