woensdag 6 maart 2013

Minder auto's in Groningen

GRONINGEN - De provincie Groningen haalt dit jaar een half miljoen euro minder aan opcenten binnen dan vorig jaar. Dat komt doordat het wagenpark in Groningen krimpt.



via http://goo.gl/0VReG