WINSCHOTEN - Twee van de zeven gemeenten in Oost-Groningen hebben zonnepanelen geplaatst op hun gemeentehuis. Een derde gemeente wil dit ook doen. De rest is nog niet zover. Enkele jaren geleden wilden alle gemeenten in Streekraad-verband zonnepanelen aanschaffen. Subsidie hiervoor bleef uit, de daken bleven, mede daardoor, bijna allemaal leeg.
via http://goo.gl/hNSwf
via http://goo.gl/hNSwf