zondag 17 februari 2013

Informatiepunt NAM in gemeentehuis Loppersum

LOPPERSUM - In het gemeentehuis in Loppersum komt een informatiepunt over de gaswinning. Het gaat om een gezamenlijk initiatief van de NAM en de gemeente Loppersum. De openingstijden van het infopunt zijn gelijk aan die van het gemeentehuis. Elke donderdagmiddag is er een medewerker van de NAM aanwezig. Gedupeerden van aardbevingen kunnen dan persoonlijk hun schade melden. Het informatiepunt wordt donderdag officieel geopend.



via http://goo.gl/IYiYS