maandag 18 februari 2013

Vrouwenraad Loppersum haalt pensioen

LOPPERSUM - Vrouwenraad Loppersum bestond maandag op de kop af 65 jaar. Dat werd gevierd in woonzorgcentrum Wiemersheerd in Loppersum. Op initiatief van de provincie werd 65 jaar geleden in veel gemeenten een Vrouwelijk Hulpverlening opgericht. Die werden later omgedoopt tot Vrouwenraden. De Vrouwenraad in de voormalige gemeente Loppersum is volgens wethouder Olga Hartman die namens de huidige gemeente de felicitaties overbracht, nog springlevend. De raad organiseert voor oudere inwoners activiteiten als bingo en uitstapjes. Omstreeks Pasen krijgen alle ouderen en zieken een bloemetje van de jubilerende raad.



via http://goo.gl/mRecE