maandag 18 februari 2013

Duitse toeristenbeurs smaakt naar meer

VEENDAM/LINGEN - De Duitse toeristenbeurs Rad & Reise Messe in het Duitse Lingen is de delegatie uit Oldambt, Westerwolde en Veenkoloniën goed bevallen. De Oost-Groningers waren er om dit gebied als wandel- en juist ook als fietsgebied beter op de kaart te zetten. De vrijwilligers die afgelopen weekeinde de stand bemanden waren tevreden, vertelt woordvoerder Anita Hoppentocht. "Het is voor herhaling vatbaar." Er waren ook veel vragen over de vaarroutes richting Duitsland. De tweedaagse beurs trok vele duizenden bezoekers.



via http://goo.gl/MAESq